19-årig skaber mio-webshop på fire måneder
Hun droppede ud af gymnasiet for at blive iværksætter. I løbet af fire måneder omsatte hendes webshop for 2 mio kr. Nu er den solgt.
Der var åbenbart et hul i markedet, for danskerne ser ud til at være vilde med webshoppen CoalCure, som er startet af den 19-årige iværksætter Anna Oehlenschlæger.
Webshoppen sælger aktivt trækul til at afblege tænder. Et produkt, der har vist sig så populært, at webshoppen har omsat for 2 millioner kroner i løbet af de første fire måneder. Det skriver JydskeVestkysten.
CoalCure er et organisk og vegansk tandblegningsprodukt, der lysner og polerer tænderne.
Anna Oehlenschlæger er dog allerede i gang med nye projekter, og hun har derfor solgt en stor del at sit firma til virksomheden Freeway, som blandt andet står bag Dating.dk og Trendsales.
LÆS OGSÅ: 20-årig iværksætter hitter med rabat-app
Læs hele artiklen på JydskeVestkystenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter