Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Uden indsats på sociale medier taber man kunder

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 9 August 2012 kl. 10:58

Fra 2014 vil sociale medier være lige så vigtige for virksomhedernes kunderelationer, som telefonen er i dag, slår forskere nu fast.

Det kan godt betale sig at gøre en indsats på de sociale medier.

Virksomheder, der ikke satser på de sociale medier, vil nemlig med stor sandsynlighed blive løbet over ende af konkurrenterne. Det slår forskere fra forskningsenheden Gartner fast, skriver internetretailing.net ifølge Huset Markedsføring.

Allerede fra 2014 vil de sociale medier være lige så betydningsfulde for virksomheders kunderelationer, som telefonerne i call centrene og e-mails er i dag. Forskerne hos Gartner går så vidt som til at hævde, at hvis man ikke tager de sociale medier alvorligt i 2014, svarer det til at undlade at tage telefonen i dag.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD