Uden indsats på sociale medier taber man kunder
Fra 2014 vil sociale medier være lige så vigtige for virksomhedernes kunderelationer, som telefonen er i dag, slår forskere nu fast.
Det kan godt betale sig at gøre en indsats på de sociale medier.
Virksomheder, der ikke satser på de sociale medier, vil nemlig med stor sandsynlighed blive løbet over ende af konkurrenterne. Det slår forskere fra forskningsenheden Gartner fast, skriver internetretailing.net ifølge Huset Markedsføring.
Allerede fra 2014 vil de sociale medier være lige så betydningsfulde for virksomheders kunderelationer, som telefonerne i call centrene og e-mails er i dag. Forskerne hos Gartner går så vidt som til at hævde, at hvis man ikke tager de sociale medier alvorligt i 2014, svarer det til at undlade at tage telefonen i dag.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter