Tysk detailkæmpe skal sponsorere de danske håndboldlandshold
Det danske dame- og herrelandshold har indgået en større sponsoraftale med en tysk discount-gigant for de næste tre år.
Den tyske discountkæde Lidl har indgået en 3-årig samarbejdsaftale med Dansk Håndboldforbund. Det skriver Lidl i en pressemeddelelse.
Aftalen er gældende fra maj 2017. Og den betyder, at Lidl bliver en synlig partner ved Dame-A og Herre-A landskampe. Oven i dette får Lidl ret til at bruge de olympiske guldvindere fra herrelandsholdet i deres markedsføring.
- Vores begejstring for håndbold er samtidig noget, vi deler med rigtig mange danskere. Det mærkede vi senest i forbindelse med håndbold VM i januar, hvor Lidl på europæisk plan var Official Fresh Food Partner for hele slutrunden. Så for os er det et naturligt skridt at indgå i et nationalt samarbejde, siger Heidi Vittrup, der er marketingchef i Lidl.
Også hos Dansk Håndboldforbund er man meget tilfreds med aftalen.
- Vi er både glade og stolte af, at Lidl, som en stor international spiller på dagligvaremarkedet, har koblet sig på dansk håndbold, siger direktør i Dansk Håndboldforbund, Henrik M. Jacobsen.
Sponsoratet betyder derudover, at Lidl vil sponsorere DHF Håndboldskolerne fra 2018.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter