Topshop lancerer eksklusiv Facebook-kollektion
Butikskæden har lanceret en kollektion eksklusivt på Facebook, og i særlige shop-in-shops vil trenden på de sociale medier komme direkte ud i butikkerne.
Normalt er det på catwalken, at de nyeste kollektioner præsenteres.
Det har Topshop nu gjort op med, da den britiske modekæde i går som et led i London Fashion Week præsenterede en kollektion eksklusivt på Facebook i stedet for på catwalken. Kæden har indgået et dynamisk samarbejde med Facebook og Instagram, hvor kæden deler hele sin Fashion Week på de sociale medier. Den sociale catwalk var kulminationen på modeugen og gav samtidig Topshops kunder mulighed for at købe en del at det tøj, de kunne se på Facebook-catwalken, direkte i kædens webshop.
Særlige butiksområder påvirket af sociale trends
Også kædens butikker verden over er blevet direkte influeret af aktiviteten på Instagram og Facebook via særlige Fashion Week ”shop-in-shops”. Her har Topshop’s personlige shoppere skabt særlige butiksområder, der påvirkes direkte af trends på Instagram og Facebook under London Fashion Week, der løber frem til i morgen.
- Topshop Unique fortsætter med at sætte nye standarder – både i kraft af de kollektioner vi producerer, og måden vi deler dem med vores kunder på et globalt plan. Denne sæson giver vores stærke sociale platform os mulighed for at gå forrest, og debutere looks fra kollektionen på de sociale medier. Ved at give Topshop-fans mulighed for at se key looks fra kollektionen inden branche-insidere, har vi sat gang i en ægte revolution, og det er vi stolte af, siger Sir Philip Green fra Topshop i en udtalelse.
Topshop er en britisk kæde, der blev stiftet i 1964. I dag har kæden mere end 300 butikker alene i Storbritannien, ligesom kæden også er at finde i en lang række andre lande verden over, herunder Danmark. Kæden satser også stort på onlinesalget, hvor der sendes varer til mere end 100 forskellige lande rundt om i verden.
Se kampagnevideoen om tiltagene på de sociale medier i klippet nedenfor.
LÆS OGSÅ: Popstjerne sagsøger tøjkæde
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter