Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Topchef giver vækstmotoren B&O Play kniven

Foto: detailfolk.dk



Friday den 13 July 2018 kl. 09:59 - Kilde: Berlingske Business

Bang & Olufsen skal kun have ét brand, mener topchefen. Det betyder et farvel til en ellers succesfuld del af forretningen.

I kølvandet på et “tilfredsstillende” årsregnskab er Bang & Olufsen nu klar til at droppe B&O Play, som er en linje af mere prisvenlige og ungdommelige produkter. Det skriver Berlingske Business.

B&O Play kom på markedet i 2012 under den forrige topchef og har gennem de senere år været så effektiv en vækstmotor, at hovedbrandet var i fare for at blive den lille. Men nu bliver alt samlet under samme mærke.

- Vi er glade for, at den del af forretningen, som vi i dag kalder Play, vokser så meget, siger topchef Henrik Clausen til Berlingske Business.

- Men i vores egen optik er vi ét brand. Vi er én virksomhed, som står for de samme værdier. Vi har været organiseret i to forretningsenheder, men vi er nu på vej hen mod at blive én sammenhængende virksomhed, siger han.

Fremover vil populære produkter som høretelefonerne fra B&O Play gå under navnet Bang & Olufsen.

LÆS OGSÅ: Forløsning hos B&O: Nu ruller millionerne igen

Læs hele artiklen på Berlingske Business


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD