Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Top 10: Det læste detailfolk i januar 2013

Foto: detailfolk.dk



Friday den 1 February 2013 kl. 14:30 af: Freja Thorbech

Kundeklubber, konsekvensen af en Netto-bommert og TDC's nytænkning af den klassiske detailbutik. Det var nogle af de emner, der interesserede detailfolk i januar.

Her kan du se de ti historier, som har været mest læst på detailfolk.dk i januar.

1. Kundeklubber er vejen frem

Kundeklubber giver mulighed for at øge top og bundlinje, hvis man formår at udnytte dem optimalt. Se her hvordan.

2. Giver Netto-bommert flere danske varer på hylderne?

Måske kan debatten om udenlandske varer medføre, at vi for fremtiden kan købe flere danske varer i supermarkedet, lyder vurdering.

3. TDC giver bud på ny detailbutik

I et forsøg på at nytænke den fysiske detailbutik, har TDC kastet sig ud i et nyt koncept og ansat en såkaldt 'Greeter'.

4. Ny trend er detailbranchens værste mareridt

Masser af danskere hopper for øjeblikket på en ny trend, der allerede er ganske populær i Sverige og Norge, men trenden er muligvis detailbranchens skrækscenarie.

5. Kan du reglerne for ungarbejdere under 18 år?

Detail er uden tvivl en af de brancher, der har flest ungarbejdere, men kender du de helst præcise regler for hvor, hvornår og hvordan unge under 18 år må arbejde?

6. Derfor vælger kunder de fysiske butikker

Der er givet mange dommedagsprofetier om de fysiske butikker. Men en ny undersøgelse viser, at kunderne stadig finder gode grunde til at gå ud i butikkerne.

7. Sådan vinder din butik kampen på nettet

Den danske detailhandel skal ruste sig til kampen om de digitale kunder. På et seminar forsøgte eksperter at forklare hvordan.

8. Teknisk fejl melder tusindvis af kunder ud af Club Matas

Du er meldt ud af Club Matas, og dine point er slettet. Den besked er fejlagtigt blevet sendt ud til tusinder af Matas-kunder.

9. Nervøse forbrugere koster i detailkasserne

Danskernes sparementalitet har ufortrødent sat sig fast, og det kan spores både i mængden af solgte varer og i kassebeholdningen i detailhandlen.

10. Chefredaktør: Lukkeloven hjælper Netto med at presse Fakta

Fakta er kongen af søndage - butikkerne er små og åbne som nogle af de eneste. Så rammer lukkeloven 1. oktober, og Netto sætter ind med åbent til 22.  



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD