Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Top 10: Det læste detailfolk i april 2013

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 1 May 2013 kl. 06:20 af: Freja Thorbech

Grænsevarer, der bliver bragt til døren, kunder, der er trætte af loyalitetskort og populære netbutikker. Det var nogle af de emner, der optog detailfolk i april.

Her kan du se de ti historier, der har været mest læst på detailfolk.dk i april.

Klik på overskriften for at læse hele artiklen:

1. Nu kan du få grænsevarerne lige til døren

Nyt koncept fra dansk online supermarked gør det muligt for kunder at købe tyske varer og enten selv afhente dem, eller bestille transport og få leveret varerne til døren.

2. Kunder gider ikke loyalitetskort

Om få år vil loyalitetskort være en saga blot, i hvert fald vil vi se langt færre, kunderne gider dem nemlig ikke, sådan lyder vurderingen fra eksperter.

3. Her er de mest populære netbutikker

Her kan du se listen over danskernes favoritbutikker på nettet. En helt ny spiller på det danske netmarked er strøget direkte ind på en andenplads.

4. Ekspert: Detailbranchen misforstår loyalitetskoncepter

Det er de færreste loyalitetsklubber herhjemme, der rent faktisk tilbyder kunden loyalitet. Det mener ekspert i kundeklubber.

5. Club Matas udvider med ny pointpartner

Med deres nye pointpartner skaber Club Matas endnu engang alternative måder for kunderne at optjene point på.

6. Succeskampagne fortsætter i ny kæde

Endnu en kæde har kastet sig over en af de mest succesfulde dagligvarekæde-kampagner for øjeblikket.

7. Matas opkøber konkurrent

Kampen om kosmetikkunderne skærpes nu yderligere ved, at Matas overtager en konkurrerende kæde. Et helt nyt og hemmeligt koncept er samtidig en del af planen.

8. Tøjkæde afprøver nyt butikskoncept

Dansk, populær herretøjskæde afprøver helt nyt koncept i Viborg, der er første skridt på vejen til et landsdækkende butikskoncept.

9. Supermarkedsgigant går online

Verdens største supermarkedskæde kaster sig nu ind i e-handlen for at konkurrere med blandt andet amazon.com.

10. Succes med mobil kundeklub

Dansk tøjkæde har stor succes med mobil kundeklub, de har nemlig for længst opgivet ideen om kundekortene, der fylder i pungen.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD