To danske giganter indleder samarbejde på e-platform
Salling Groups svar på Amazon har nu indgået en aftale med et af mærkerne under Bestseller-koncernen.
Onlineplatformen Wupti.com og Only Play, der er et af Bestsellers mærker, har nu landet en fælles aftale.
Det skriver Salling Group i en pressemeddelelse.
Med aftalen rykker Only Play sine kollektioner af sportstøj ind på Wupti.com med det formål at nå ud til endnu flere kunder i Skandinavien.
- Nogen gange giver 1+1 mere end 2, og det er præcis tilfældet her. Nøglen til succes ligger i samarbejdet og i at koble sig på hinandens styrker og udvikle sig derfra, siger Jette Radich, administrerende direktør i Wupti.com.
- Et stort og velkendt brand på en stærk online platform gavner kendskabet til begge parter. Vigtigst for mig er dog, at vi hele tiden udbygger Wupti.com med flere varegrupper til glæde for vores mange besøgende, siger hun.
Bestseller er tilfredse
Hos Bestseller bliver det fremhævet, at det nu bliver endnu nemmere for kunderne at finde tøj fra Only Play.
- Vi er overbeviste om, at samarbejdet, ikke mindst på den lange bane, kan være meget gavnligt for både os og Wupti, siger Peter Nørby. Han er International Sales Manager.
- Den innovative og nytænkende vinkel på begge sider af bordet har været en udslagsgivende katalysator for samarbejdet,
Kollektionerne kan købes på Wupti.com fra 1. august 2019.
Wupti ejes af Salling Group og er landets største e-markedsplads, som alle danske webbutikker kan være en del af. Bestseller er Danmarks største modekoncern.
LÆS OGSÅ: Ny Wupti-direktør er klar til at lægge arm med Amazon
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter