Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Tiger-kæden satser på musikbranchen

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 29 June 2016 kl. 11:34 - Kilde: Finans

Via et utraditionelt samarbejde tager Flying Tiger Copenhagen kampen op med digitale musiktjenester som eksempelvis Spotify.

Der bliver tænkt ud af boksen hos den hurtigt voksende Tiger-kæde, som i dag har omkring 600 butikker i 27 lande, og som for nylig har skiftet navn til Flying Tiger Copenhagen.

Således skriver erhvervsmediet Finans, at kæden nu - også - vi tjene penge på musikbranchen.

Konkret har Flying Tiger Copenhagen indledt et samarbejde med Universal Music om at relancere klassiske vinylplader.

Dermed tager den danske kæde kampen op med digitale musiktjenester som eksempelvis Spotify. I første omgang lancerer Flying Tiger Copenhagen og Universal Music LP-plader med 10 internationale kunstnere.

- Musik handler om sanser, følelser og oplevelser. Musik på vinyl samler folk om musikoplevelsen på en helt anden måde end de digitale medier. Vi tror på, at det er relationer og oplevelser, som gør folk glade, siger brand director Tina Schwarz fra Flying Tiger Copenhagen i en pressemeddelelse.

Blandt kunstnerne er Amy Winehouse, Sex Pistols og Bob Marley, skriver Finans.

LÆS OGSÅ: Disse ting vil ny marketingsdirektør ændre i Tiger

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD