Tidligere studievært skal styre kommunikationen i Lars Larsen Group
En erfaren profil bliver hentet ind som kommunikationsdirektør for både Lars Larsen Group og Jysk.
Fra 1. september står Åse Andersson i spidsen for kommunikationen i boligkæden Jysk og hele Lars Larsen Group.
Den officielle titel er communications director og med den følger ansvaret for både den interne og eksterne kommunikation, skriver Jysk i en pressemeddelelse.
Åse Andersson er uddannet tv-journalist i USA og har 25 års erfaring inden for sit felt. Hun har været studievært og redaktør, men også været på den anden side af bordet - senest i en ledende kommunikationsstilling hos mejerigiganten Arla.
- Med sin erfaring både fra medieverdenen og en stor, international virksomhed som Arla Foods er Åse det helt rigtige valg for os, siger Jan Bøgh, adm. direktør i Jysk.
- Hendes opgave bliver at videreudvikle det, vi allerede gør godt i dag, og så selvfølgelig komme med sine egne bud på, hvordan vi fremover kan kommunikere endnu bedre. Vi vil fortsat gerne være en åben virksomhed, som giver vores besyv med om relevante emner, både i JYSK og i Lars Larsen Group, siger Jan Bøgh.
Både Jysk og Larsen Group er anerkendte virksomheder med stærke grundværdier, mener Åse Andersson. Hun glæder sig til at komme i gang.
- Begge er på en spændende vækst- og udviklingsrejse med fokus på bæredygtighed og klima. Jeg ser meget frem til at bidrage og udvikle kommunikationen, så den fortsat understøtter virksomhedernes strategier, siger Åse Andersson.
LÆS OGSÅ: En af direktørprofilerne i Jysk skifter spor
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter