Storsatsende modebrand gør sit pop up-koncept permanent
Kunderne kan få nogle af deres personlige ønsker opfyldt hos aarhusiansk modebrand, der vil fordoble antallet af butikker.
Rains - som sælger moderigtigt regntøj i flere lande - satser på et koncept, hvor kunderne kan sætte et personligt præg på virksomhedens produkter.
Det skriver Branchebladet Tøj og Dansk Mode & Textil på baggrund af en pressemeddelelse fra Rains.
- Vi har tilbudt muligheden for at personliggøre vores produkter i nogen tid, da vores customization-service har fungeret som et pop-up event, der har været rundt i alle Rains’ flagskibsbutikker, siger grundlægger og Business Developer, Daniel Brix Hesselager.
- Ved at erkende, hvor vigtig personalisering er blevet, har vi udvidet vores pop-up koncept til nu at være en permanent service i både flagskibsbutikker og online, og så har vi tilføjet flere muligheder for at co-designe vores klassiske regnjakker, fortsætter han.
Gennem de seneste måneder har Rains åbnet flere nye butikker, så det samlede antal er nået op på 18 i både Danmark og udlandet. Efter planen fortsætter ekspansionen i 2019 med yderligere 20 butikker.
Rains blev stiftet i 2012 og har hovedkontor i Aarhus-bydelen Skejby,
LÆS OGSÅ: Holch Povlsens modeplatform taber 47 millioner
Læs hele artiklen på Flere medierFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter