Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Storsatsende modebrand gør sit pop up-koncept permanent





Thursday den 31 January 2019 kl. 10:15 - Kilde: Flere medier

Kunderne kan få nogle af deres personlige ønsker opfyldt hos aarhusiansk modebrand, der vil fordoble antallet af butikker.

Rains - som sælger moderigtigt regntøj i flere lande - satser på et koncept, hvor kunderne kan sætte et personligt præg på virksomhedens produkter.

Det skriver Branchebladet Tøj og Dansk Mode & Textil på baggrund af en pressemeddelelse fra Rains.

- Vi har tilbudt muligheden for at personliggøre vores produkter i nogen tid, da vores customization-service har fungeret som et pop-up event, der har været rundt i alle Rains’ flagskibsbutikker, siger grundlægger og Business Developer, Daniel Brix Hesselager.

- Ved at erkende, hvor vigtig personalisering er blevet, har vi udvidet vores pop-up koncept til nu at være en permanent service i både flagskibsbutikker og online, og så har vi tilføjet flere muligheder for at co-designe vores klassiske regnjakker, fortsætter han.

Gennem de seneste måneder har Rains åbnet flere nye butikker, så det samlede antal er nået op på 18 i både Danmark og udlandet. Efter planen fortsætter ekspansionen i 2019 med yderligere 20 butikker.

Rains blev stiftet i 2012 og har hovedkontor i Aarhus-bydelen Skejby,

LÆS OGSÅ: Holch Povlsens modeplatform taber 47 millioner

Læs hele artiklen på Flere medier


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD