Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Skousen indleder priskrig

Foto: detailfolk.dk



Monday den 30 September 2013 kl. 09:09 - Kilde: Børsen

Med en ny offensiv kampagne indleder Skousen en priskrig mod konkurrenterne på hvidevaremarkedet.

Tirsdag indleder Skousen en priskrig på hvidevaremarkedet.

Hvidevarekæden vil fra i morgen matche den billigste onlinepris i alle sine 41 butikker, skriver Børsen. På den måde vil Skousen forsøge at vinde nogle af de kunder tilbage, som ellers er gået over til at handle på nettet. Adm. direktør Jonas Dørken siger til avisen, at han mener, at der er et paradigmeskift på vej blandt danskerne. De vil gerne have mere service, end den de kan få på nettet.

Jonas Dørken vurderer, at Skousen sammen med søsterselskabet Whiteaway sidder på omkring en femtedel af markedet, og han forventer, at kampagnen vil øge kædens markedsandel og omsætning. 

Hos konkurrenten Elgiganten byder adm. direktør Peder Stedal priskonkurrencen velkommen, men han har ikke planer om et modtræk til Skousens kampagne, siger han til Børsen.

LÆS OGSÅ: Hvidevare-komet forventer milliardomsætning

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD