Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Hvornår har du sidst sagt tak til en kunde?"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Skousen indleder priskrig

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 30 september 2013 kl. 09:09 - Kilde: Børsen - 0

Med en ny offensiv kampagne indleder Skousen en priskrig mod konkurrenterne på hvidevaremarkedet.

Tirsdag indleder Skousen en priskrig på hvidevaremarkedet.

Hvidevarekæden vil fra i morgen matche den billigste onlinepris i alle sine 41 butikker, skriver Børsen. På den måde vil Skousen forsøge at vinde nogle af de kunder tilbage, som ellers er gået over til at handle på nettet. Adm. direktør Jonas Dørken siger til avisen, at han mener, at der er et paradigmeskift på vej blandt danskerne. De vil gerne have mere service, end den de kan få på nettet.

Jonas Dørken vurderer, at Skousen sammen med søsterselskabet Whiteaway sidder på omkring en femtedel af markedet, og han forventer, at kampagnen vil øge kædens markedsandel og omsætning. 

Hos konkurrenten Elgiganten byder adm. direktør Peder Stedal priskonkurrencen velkommen, men han har ikke planer om et modtræk til Skousens kampagne, siger han til Børsen.

LÆS OGSÅ: Hvidevare-komet forventer milliardomsætning

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD