Fakta-medarbejdere sætter særligt præg på prisskilte
Fakta har åbenbart en tradition for at lade deres unge ansatte skrive teksten på produktskiltene. Her er flere skilte, som er meget kreative.
Der er forskel på, hvordan butikker er indrettet. Og der er også forskel på, hvor afslappet en stemning, der er i butikken. Går man i Irma, regner man med, at tingene står pænt, at personalet har overskud, og at prisskiltene bare viser prisen.
Sådan er det ikke i Fakta. Her får personalet lov til at slå sig løs, når de skal beskrive varen og prisen på prisskiltene. Det viser en artikel fra MetroXpress, som har samlet 24 skilte fra Fakta, der ifølge avisen er vandvittige.
Et skilt foran solcreme lyder eksempelvis: "Sommeren kommer - solcreme ikke til kager"
Et andet skilt lyder: "Barcardi breezer "Konfi drink" Rigtige mænd kig bag ved podierne"
Sidst men ikke mindst lyder teksten til et prisskilt til Chili Klaus' chili chips: "Lige så det brænder i R..... Chili Klaus vindstyrke 4"
Mere god stemning
Fakta har i flere år kørt med underskud, og derfor bliver omkring 400 butikker løbende renoveret, så de passer ind i et mere moderne koncept.
- Kunderne har taget fantastisk godt imod det nye Fakta, hvor vi lægger mere vægt på kvalitet, inspiration, økologi og god stemning, udtalte Faktas kædedirektør, Stina Glavind, tidligere i år.
Spørgsmålet er så, om den gode stemning også i fremtiden skal indebære et væld af kreative prisskilte.
LÆS OGSÅ: Presset Fakta når milepæl i stor modernisering
Læs hele artiklen på MetroxprezzFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter