Se Irmas vilde baggårds-happening
VIDEO: En overraskende event i en københavnsk baggård indgår som en del af Irma nye økologiske kampagne. Beboerne skal lige gnide sig en ekstra gang i øjnene.
En gruppe beboere i det indre København fik tidligere på året en overraskelse, da de vågnede op en lørdag morgen og så ud af vinduet. I løbet af natten var deres baggård blevet omdannet til et lille økologisk landbrug med græs og levende dyr.
Det overrumplende syn stod Irma bag. Dagligvarekæden optog nemlig en reklamefilm, som indgår i en ny kampagne med det formål at styrke salget af økologiske varer. Udover filmen udgiver Irma også en særlig tilbudsavis med fokus på økologi.
- Med vores store tilbudsavis, den nye film, masser af aktiviteter i butikkerne og en intern kappedyst, er det vores mål i denne uge at prøve at komme over 50 procent økologiandel i mindst en butik, siger Søren Steffensen, direktør i Irma.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter