Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kan fremtidens parkering hjælpe butikkerne?"

- Martin Michael Frederiksen, It-ekspert og foredragsholder
Læs bloggen her

Ny marketingchef: Her er min plan for Irma

Foto: detailfolk.dk



Mandag den 3 oktober 2016 kl. 11:15 - Kilde: Bureaubiz - 0

Dagligvarekæden skal levere sine budskaber med mere kant og skruer samtidig op for den digitale markedsføring.

I august havde Rikke Hyldsberg Søgaard sin første arbejdsdag som marketingchef i Irma. Nu løfter hun lidt af sløret for, hvordan hun vil forandre dagligvarekædens kommunikation i fremtiden. Det skriver Bureaubiz.

Et af de nye tiltag er en optrapning af den digitale indsats. Ifølge den nye marketingchef skal dagligvarekæden blive bedre til at opsøge sine kunder online. De gamle, traditionelle medier er ikke altid gode nok til at ramme de rigtige målgrupper, og derfor gennemfører Irma et kommende reklamefremstød helt uden tv og trykte medier.

Samtidig vil Rikke Hyldsberg Søgaard have mere kant.

- Irma har længe været tilbudsorienteret, men kædens fantastiske brand har sin styrke i at have holdninger - bl.a. til sundhed - og være parat til at videreuddanne sine kunder. Min største opgave bliver at fortælle Irmas historie og historier, siger hun til Bureaubiz.

LÆS OGSÅ: Kunder skal vise vejen til fremtidens Irma

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD