Ny marketingchef: Her er min plan for Irma
Dagligvarekæden skal levere sine budskaber med mere kant og skruer samtidig op for den digitale markedsføring.
I august havde Rikke Hyldsberg Søgaard sin første arbejdsdag som marketingchef i Irma. Nu løfter hun lidt af sløret for, hvordan hun vil forandre dagligvarekædens kommunikation i fremtiden. Det skriver Bureaubiz.
Et af de nye tiltag er en optrapning af den digitale indsats. Ifølge den nye marketingchef skal dagligvarekæden blive bedre til at opsøge sine kunder online. De gamle, traditionelle medier er ikke altid gode nok til at ramme de rigtige målgrupper, og derfor gennemfører Irma et kommende reklamefremstød helt uden tv og trykte medier.
Samtidig vil Rikke Hyldsberg Søgaard have mere kant.
- Irma har længe været tilbudsorienteret, men kædens fantastiske brand har sin styrke i at have holdninger - bl.a. til sundhed - og være parat til at videreuddanne sine kunder. Min største opgave bliver at fortælle Irmas historie og historier, siger hun til Bureaubiz.
LÆS OGSÅ: Kunder skal vise vejen til fremtidens Irma
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter