Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Ny marketingchef: Her er min plan for Irma

Foto: detailfolk.dk



Monday den 3 October 2016 kl. 11:15 - Kilde: Bureaubiz

Dagligvarekæden skal levere sine budskaber med mere kant og skruer samtidig op for den digitale markedsføring.

I august havde Rikke Hyldsberg Søgaard sin første arbejdsdag som marketingchef i Irma. Nu løfter hun lidt af sløret for, hvordan hun vil forandre dagligvarekædens kommunikation i fremtiden. Det skriver Bureaubiz.

Et af de nye tiltag er en optrapning af den digitale indsats. Ifølge den nye marketingchef skal dagligvarekæden blive bedre til at opsøge sine kunder online. De gamle, traditionelle medier er ikke altid gode nok til at ramme de rigtige målgrupper, og derfor gennemfører Irma et kommende reklamefremstød helt uden tv og trykte medier.

Samtidig vil Rikke Hyldsberg Søgaard have mere kant.

- Irma har længe været tilbudsorienteret, men kædens fantastiske brand har sin styrke i at have holdninger - bl.a. til sundhed - og være parat til at videreuddanne sine kunder. Min største opgave bliver at fortælle Irmas historie og historier, siger hun til Bureaubiz.

LÆS OGSÅ: Kunder skal vise vejen til fremtidens Irma

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD