Salling Group præsenterer enorm satsning på nethandel
Med en halv milliard kroner på lommen har Salling Group udviklet nye online-koncepter til både Føtex og Bilka.
Salling Group skruer nu gevaldigt op for satsningen på nethandel med en samlet investering på 500 millioner kroner. Det skriver Børsen.
Inden for en måned begynder Føtex at sælge fødevarer på nettet gennem et køb og hent-koncept, mens Bilka lancerer specialdesignede containere flere steder i landet, hvor kunder kan hente varer, som de har bestilt på nettet.
- Jeg synes godt, at vi kan bruge ordet gamechanger, siger Thor Jørgensen til Børsen. Han er direktør for e-commerce i Salling Group og samtidig kædedirektør for Føtex.
- Det er en kæmpe satsning og en af vores allerstørste i hele koncernen. Onlinesalg af fødevarer kommer til at være en nøglesten i vores fremtidige strategi, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Salling Group tjener millioner på måltidskasser
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter