Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Salg af nye varer hitter på Den Blå Avis

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 28 February 2013 kl. 10:15

Et nyt tiltag fra Den Blå Avis, hvor virksomheder kan reklamere med nye varer, har god effekt.

Det er ikke kun lille Sofies brugte tøj og det arvede sofabord fra moster Oda, der sælger på Den Blå Avis (DBA).

Også salget af nye varer ser ud til at være stigende, skriver Huset Markedsføring. 

For nylig lancerede DBA konceptet dba Business, hvor erhvervskunder kan reklamere med deres nye varer på hjemmesiden, der ellers er kendt for at sælge brugt.

LÆS OGSÅ: DBA vil sælge nye varer

Indtil nu har over 600 virksomheder tilmeldt sig, og flere melder nu om en målbar effekt.

Ekstra omsætning uden arbejdsindsats

Hos møbelvirksomheden Biva melder man eksempelvis om, at to procent af den totale webshop-omsætning i januar og februar kom fra DBA.

- Vi har et automatisk feed, der lægger vores varer ind i systemet, så det er reel ekstra-omsætning, uden at det koster arbejde hos os, siger onlineansvarlig hos Biva Jannie Jakobsen til Huset Markedsføring.

Også hos konkurrenten Jysk har man haft en positiv oplevelse med dba Business. 

(Huset Markedsføring)

LÆS OGSÅ: Nethandelsplads runder en million annoncer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD