Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Rabat-tørstige kunder er utilfredse med Nemlig.com

Foto: nemlig.com



Onsdag den 26 juni 2019 kl. 11:12 - Kilde: TV2

Flittig brug af rabatkoder fik netsupermarked til at annullere en hel række ordrer. Kunderne får opbakning fra seniorjurist.

Da Nemlig.com opdagede, at nogle kunder havde brugt flere forskellige rabatkoder ad gangen, blev ordrerne trukket tilbage igen. Det skriver TV2.

Ifølge handelsbetingelserne må der kun bruges en enkelt rabatkode, men det fremgik ikke klart nok, lyder det fra en større gruppe kunder.

De lufter deres utilfredshed på Trustpilot, mens der gennem en gruppe på Facebook arbejdes på en fælles klage til Forbrugerombudsmanden.

Kunderne får støtte fra Martha Nør Kjeldsen, seniorjurist i Forbrugerrådet Tænk.

- Det er Nemlig.com, der har ansvaret for, at der klart og tydeligt står i deres handelsbetingelser, at man kun må bruge én rabatkode per ordre, siger hun til TV2.

Nemlig.com beklager fejlen. Netsupermarkedet har præciseret handelsbtingelserne og har sendt de pågældende kunder en ny rabatkode på 100 kroner som kompensation.

LÆS OGSÅ: Netsupermarked sender elbiler på gaden - topchefen tror på droner

Læs hele artiklen på TV2


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD