Power kopierer et af Elgigantens koncepter
Power regner med at udvide forretningen til et nyt område i hjemmet. Et område Elgiganten også satser stort på.
Elektronikkæden Power vil nu også sælge køkkener til sine varehuse. En tilføjelse til forretningen, som Elgiganten også er gået i gang med. Det skriver Finans.
Power satser stort og er gået sammen med den svenske køkkenkoncern Nobia, der ejer kæderne HTH, Invita og Uniform. Nobia har netop præsenteret et flot årsregnskab med stor vækst, og er klar på at udvide forretningen ved at genoplive de gamle Danica-køkkener. Idéen er så, at disse køkkener skal sælges gennem Powers varehuse.
- Vi er ved at gøre klar til det ude i butikkerne. Det bliver en strategisk satsning med fokus på danskproducerede køkkener til lave priser - og det er noget, vi har meget store forventninger til, siger direktør for Power A/S, Jesper Boysen, til Finans.
Salget af billige køkkener til danske forbrugere får derfor endnu flere aktører. Elgiganten er også i gang med at udvide, så der er plads til at tage køkkener ind i produktsortiment i form af køkkenmærket Epoq, mens Ikea over flere år har haft succes med deres køkkener.
LÆS OGSÅ: Køkkenfirma viser fremragende regnskab
Læs hele artiklen på Finans.dkFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter