Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Kan fremtidens parkering hjælpe butikkerne?"

- Martin Michael Frederiksen, It-ekspert og foredragsholder
Læs bloggen her

Portaler trumfer tøjmærkernes egne netbutikker

Foto: Colourbox



Tirsdag den 14 august 2018 kl. 10:59 - Kilde: Finans - 0

De store portaler sidder på en stor andel af netsalget i mange modefirmaer. Men ikke alle satser på den salgskanal.

Salget af mode på nettet går frem. Men en stor del af væksten sker gennem store portaler som Zalando og Boozt.com.

Det skriver Finans på baggrund af en analyse fra Dansk Mode & Textil.

Modefirmaerne egne butikker står således i gennemsnit for 7-8 procent af omsætningen, mens 18-20 procent kommer fra salget hos de store portaler.

- Vores analyse viser, at der er stor forskel på selskabernes ageren og andel af nethandel, siger Michael Hillmose til Finans. Han er international chef i Dansk Mode & Textil.

- Hos nogle tøjproducenter står de store tredjeparts-portaler for hele 65 procent af omsætningen, mens andre slet ikke sælger via den kanal. Men alle i branchen har skarpt fokus på udviklingen, fortsætter han.

LÆS OGSÅ: Dansk modebrand åbner butikker i flere storbyer

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD