Populær reklameapp skifter navn
Appen har over 1 million brugere om måneden. Alligevel vælger ejerne at ændre navnet af strategiske årsager.
Den populære app Etilbudsavis skifter navn. Det skriver Finans. Det nye navn er Tjek, og det skal vise, at appen ikke kun kan bruges til at finde gode tilbud. Det forklarer direktør Christian Birch.
- Uden for Danmarks grænser har vores app gået under navnet Shopgun. Det har begrænset os, for vi føler ikke nødvendigvis kun, at vi skal have noget med shopping at gøre. Vi har fundet ud af, at vi er bredere brand, og det skal vores navn afspejle. Derfor samler vi nu alt under navnet Tjek, siger han til Finans og uddyber:
- Vi vil gerne være en personlig assistent for brugeren. Vores mission er at hjælpe brugeren med at få fat på de produkter, som den har brug for.
Det er stadig rigmanden Karsten Ree, som er den største aktionær i selskabet bag Etilbudsavis. Han ejer mellem 25 og 33,33 procent. Men det kan sagtens være, at der skal flere aktionærer ind, så virksomheden kan vokse, vurderer direktøren.
Samlet set har appen i Danmark, Norge og Sverige over en million månedlige antal brugere.
LÆS OGSÅ: Tilbuds-app køber sin store konkurrent
Læs hele artiklen på FinansFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter