Plusmodeller indtager modebranchen
Store brands bruger flere og flere hotte plussize modeller i deres kampagner - muligvis fordi, der er penge i kurver.
Plusmodeller rammer en målgruppe og et marked, der er masser af penge i. Derfor ser man stadig flere store mærker alliere sig med kurvede modeller.
Det skriver Pej Gruppen, Scandinavia Trend Instittute.
Flere overgiver sig til kurvede kendisser
Designere som Karl Lagerfeldt er ikke til modeller med former, men det er der flere og flere andre designere i modebranchen, der er.
Et af de seneste rygter er ifølge Pej Gruppen, at sangerinden Adele skal designe en plus-kollektion for det britiske modehus Burberry.
Derudover har Max Maras mærke for plusstørrelser Marina Rinaldi netop åbnet butik i København, og den amerikanske designer Ralph Lauren har efter sigende hyret mærkets første plusmodel til efterårets kampagner.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter