Outdoormærke lancerer prøverum med kulde og blæst
Med et prøverum nedkølet til minus 5°C forsøger outdoormærket Yeti at skabe en autentisk indkøbsoplevelse i Illums Bolighus.
Med en temperatur på minus fem grader og en kold brise er et nyt prøverum i Illums Bolighus noget anderledes end i mange andre butikker.
Det er outdoormærket Yeti, der har installeret det anderledes prøverum i bolighuset på Strøget.
Tanken bag prøverummet er, at man skal kunne prøve mærkets jakker og veste i autentisk vinterklima i stedet for i et halvlunt prøverum, hvor det kan være svært at vurdere, om jakken nu også kan holde kulden ude.
Prøverummet kaldes ”Be Cool” og er det første af sin slags i verden. Yeti har tidligere testet det kolde prøverum i en pop-up butik i Københavns Lufthavn.
LÆS OGSÅ: Pop-up butik afprøver iskoldt koncept
Yeti blev grundlagt i 1983 af den tyske bjergbestiger Bernd Exner og specialiserede sig i soveposer til ekstremt brug. Ekspertisen i kvalitetsdun udviklede sig til en kollektion af overtøj til outdoor. Yeti har i dag designcentre i Berlin og Tokyo og hovedsæde i Danmark.
LÆS OGSÅ: Eksklusiv butik lokker med anderledes prøverum
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter