Pop-up butik afprøver iskoldt koncept
Med et prøverum nedkølet til minus 5°C forsøger et outdoor brand at skabe en autentisk indkøbsoplevelse i en pop-up butik i lufthavnen.
Det kan være svært at vurdere, om dunjakken nu også er varm nok, når man står i et varmt prøverum.
Det forsøger outdoormærket Yeti nu at gøre op med. I en pop-up butik i Københavns Lufthavn har firmaet installeret et prøverum, der har en konstant temperatur på minus 5°C. Samtidig giver en råkold brise en ægte chill-faktor, så kunden får oplevelsen af at træde ind i frost og blæsevejr. Prøverummet kaldes ”Be Cool” og er det første af sin slags i verden.
- I en tid, hvor online-salget stiger, vil vi gerne være med til at give forbrugerne en særlig indkøbsoplevelse, når de besøger vores butik, siger Erik Møller, CEO i Nordisk Outdoor, den danske ejer af Yeti.
Særligt pop-up koncept
Yeti pop-up butikken i Københavns Lufthavn er en såkaldt ”Brand Box”, som er et nyt koncept fra Gebr. Heinemann Retail, der er et datterselskab til Gebr. Heinemann, som driver tax-free butikkerne i mange lufthavne over hele verden, herunder Københavns Lufthavn.
Brand Box tilbydes udelukkende til internationale top brands i en begrænset periode, og kun til virksomheder, der skaber ekstraordinære butiksoplevelser med et spændende og opmærksomheds- skabende koncept. Konceptet blev lanceret i Københavns Lufthavn i april 2013.
- Brand Box-konceptet i Københavns Lufthavn er en optimal ramme for et mærke som Yeti. Vi er et skandinavisk mærke og vores produkter er tæt forbundet til rejsesituationen. Det særlige butikskoncept med fokus på storytelling giver os mulighed for at få forbrugerne i tale på en helt ny måde og give dem den ægte oplevelse af vores brand, siger Erik Møller i en udtalelse.
Yeti pop-up butikken og det iskolde prøverum kan opleves i Københavns Lufthavn frem til den 14. april 2014.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter