Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Talentudvikling starter med en stærk kultur!"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Optikerkæde ansætter nøglemedarbejder

Bodil Just, der blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked, bliver brandansvarlig hos Nyt Syn
Foto: PR



Onsdag den 29 juni 2016 kl. 09:50 - 0

Kæden Nyt Syn henter central medarbejder, som blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked.

Det bliver Bodil Just, der blandt andet har været marketingchef i Dansk Supermarked, som fremover skal være brandansvarlig hos Nyt Syn.

Det oplyser optikerkæden.

Bodil Just får dermed det overordnede ansvar for kommunikationsstrategien og for kædens videre digitale udvikling.

De seneste fem år har Bodil Just arbejdet som Marketing Manager hos eBay/DBA/Bilbasen, hvor hun har haft ansvaret for en bred vifte af digitale opgaver inden for branding, online-strategier og marketingkampagner, oplyser Nyt Syn.

LÆS OGSÅ: Branding-ekspert råder Jensen’s Bøfhus til navneskift



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD