Oprustning: Ny chef skal sprede de gode budskaber om Coop
I jagten på medarbejdere er det vigtigt, at folk kender de bedste sider af Coop. Det bliver en af opgaverne for nyansat HR-chef.
50-årige Mikkel Jørnvil har været vidt omkring i dansk erhvervsliv, men stillingen som ansvarlig for employer branding, rekruttering og kultur i Coop bliver hans første i detailhandlen.
Senest var Mikkel Jørnvil hos Nordea, hvor han blandt andet var med til at styrke kultur og lederskab i en større around. De erfaringer kan han meget vel få brug for hos Coop.
- I en tid med skærpet kamp om at få de bedste medarbejdere, vil vi opruste vores indsats, så det bliver tydeligere, at Coop er en særlig virksomhed med nogle stærke værdier og et sted med unikke karriere- og udviklingsmuligheder, siger HR-direktør i Coop, Lotte Hjortlund Andersen.
- Vi er derfor meget glade for at få Mikkel med på holdet og til at være med til løfte den udfordring, siger hun.
Tidligere i karrieren har Mikkel Jørnvil arbejdet i blandt andet SAS og Handelsbanken, mens han i en årrække været selvstændig rådgiver inden for kernefortællinger, forandringsledelse, kampagner og kommunikation.
LÆS OGSÅ: Flere kendte influencere bliver en del af Coop-satsning
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter