Online modebutik får B&O Play på hylderne
Boozt.com, der normalt sælger modetøj, får nu også B&O Play på onlinehylderne, fortæller CMO'en til detailfolk.dk.
Fremover vil man kunne finde produkter fra B&O Play på de virtuelle hylder hos Boozt.com.
Netbutikken, der hovedsagligt sælger modetøj, har nemlig tilføjet brandet til sin portefølje. Det er dog ikke udtryk for, at Boozt.com fremover vil til at sælge elektronik, forklarer CMO Peter G. Jørgensen til detailfolk.dk.
- B&O Plays produkter er selvfølgelig elektronik, men mange af produkterne kan i høj grad også betragtes som accessories, siger han og henviser til blandt andet til det danske brands headsets
Boozt.com sælger også små musikafspillere, men man vil ikke pludselig se store højtalere og fjernsyn til salg blandt kjoler og skjorter, understreger Peter G. Jørgensen.
- Det skal vi ikke gøre os kloge på, siger han.
Indleder med loyalitetskampagne
Boozt.com skyder samarbejdet i gang med en loyalitetskampagne, hvor kunder, der samler familiens køb i september måned, får et B&O PLAY headset med i købet, hvis de køber for mere end 3.000 kroner.
- Det er en klassisk belønningstrappe, hvor vi har sat et godt tilbud sammen til dem, der alligevel skal købe efterårsvarer til familien som sko og jakker, siger Peter G. Jørgensen.
Hos B&O Play er man også glad for samarbejdet med online modebutikken.
- Hos B&O udbygger og optimerer vi hele tiden vores salgsnetværk. Med den kraftige vækst i onlinehandel, er det helt naturligt, at vi udbygger vores online tilstedeværelse. Da Boozt.com er en af de førende nordiske fashion butikker online og har den rigtige skandinaviske brandprofil, har vi valgt dem som retailpartner for B&O PLAY, siger Henrik Taudorf Lorensen fra B&O PLAY.
Boozt.com åbnede I 2009 og har i dag mere end 300 brands. Netbutikken har specialiseret sig i skandinaviske modemærker, men har også et bredt sortiment af internationale brands.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter