Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Online modebutik får B&O Play på hylderne

Foto: Bang og Olufsen Play



Wednesday den 3 September 2014 kl. 11:16 af: Freja Thorbech

Boozt.com, der normalt sælger modetøj, får nu også B&O Play på onlinehylderne, fortæller CMO'en til detailfolk.dk.

Fremover vil man kunne finde produkter fra B&O Play på de virtuelle hylder hos Boozt.com.

Netbutikken, der hovedsagligt sælger modetøj, har nemlig tilføjet brandet til sin portefølje. Det er dog ikke udtryk for, at Boozt.com fremover vil til at sælge elektronik, forklarer CMO Peter G. Jørgensen til detailfolk.dk.

- B&O Plays produkter er selvfølgelig elektronik, men mange af produkterne kan i høj grad også betragtes som accessories, siger han og henviser til blandt andet til det danske brands headsets

Boozt.com sælger også små musikafspillere, men man vil ikke pludselig se store højtalere og fjernsyn til salg blandt kjoler og skjorter, understreger Peter G. Jørgensen. 

- Det skal vi ikke gøre os kloge på, siger han.

Indleder med loyalitetskampagne

Boozt.com skyder samarbejdet i gang med en loyalitetskampagne, hvor kunder, der samler familiens køb i september måned, får et B&O PLAY headset med i købet, hvis de køber for mere end 3.000 kroner.

- Det er en klassisk belønningstrappe, hvor vi har sat et godt tilbud sammen til dem, der alligevel skal købe efterårsvarer til familien som sko og jakker, siger Peter G. Jørgensen.

Hos B&O Play er man også glad for samarbejdet med online modebutikken.

- Hos B&O udbygger og optimerer vi hele tiden vores salgsnetværk. Med den kraftige vækst i onlinehandel, er det helt naturligt, at vi udbygger vores online tilstedeværelse. Da Boozt.com er en af de førende nordiske fashion butikker online og har den rigtige skandinaviske brandprofil, har vi valgt dem som retailpartner for B&O PLAY, siger Henrik Taudorf Lorensen fra B&O PLAY.

Boozt.com åbnede I 2009 og har i dag mere end 300 brands. Netbutikken har specialiseret sig i skandinaviske modemærker, men har også et bredt sortiment af internationale brands.

LÆS OGSÅ: Modegigant åbner sin første danske butik



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD