Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Nyt koncept hos Bahne skal tiltrække de unge

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 11 April 2013 kl. 06:30 - Kilde: pej-gruppen

Livstilskæden Bahne er i gang med at få poleret deres brand som et led i at fange de yngre kunder.

Hygge, sjæl og personlighed er nøgleordene for Bahnes nye image. Bahnes nye butik på Fisketorvet i København modtog for et par måneder siden GIA-prisen, der uddeles til den mest innovative detailbutik inden for interiørbranchen i Danmark. Og det er netop butikken på Fisketorvet, som skal være forbillede for Bahnes butikker og tiltrække yngre kunder.

Det skriver pej-gruppen.

Bahne blev stiftet i 1965 af Jørgen og Ellen Bahne Sørensen. Den første butik blev åbnet samme år i Slagelse. I dag er Bahne en kapitalkæde med 16 butikker i Danmark opdelt i to selskaber med henholdsvis Hans Møller som ejer 2 butikker, og Bahne Søren A/S, som ejer de resterende 14 butikker. Begge ejere indgår i det overordnede samarbejde.

LÆS OGSÅ: Inspiration bruger website som flagshipstore

Bahne er fokuseret på at have et unikt koncept i konstant udvikling.
 

Link til artikel på pej-gruppen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD