Nyt koncept hos Bahne skal tiltrække de unge
Livstilskæden Bahne er i gang med at få poleret deres brand som et led i at fange de yngre kunder.
Hygge, sjæl og personlighed er nøgleordene for Bahnes nye image. Bahnes nye butik på Fisketorvet i København modtog for et par måneder siden GIA-prisen, der uddeles til den mest innovative detailbutik inden for interiørbranchen i Danmark. Og det er netop butikken på Fisketorvet, som skal være forbillede for Bahnes butikker og tiltrække yngre kunder.
Det skriver pej-gruppen.
Bahne blev stiftet i 1965 af Jørgen og Ellen Bahne Sørensen. Den første butik blev åbnet samme år i Slagelse. I dag er Bahne en kapitalkæde med 16 butikker i Danmark opdelt i to selskaber med henholdsvis Hans Møller som ejer 2 butikker, og Bahne Søren A/S, som ejer de resterende 14 butikker. Begge ejere indgår i det overordnede samarbejde.
LÆS OGSÅ: Inspiration bruger website som flagshipstore
Bahne er fokuseret på at have et unikt koncept i konstant udvikling.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter