Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Nyt it-system skal give bedre service i Boconcept

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 2 December 2014 kl. 11:25 - Kilde: Børsen

Møbelkæden Boconcept vil tilbyde kunderne noget helt specielt og satser derfor på en ny it-løsning.

Som mange andre butikker slås møbelkæden Boconcept med forældede it-systemer. Det skal der nu gøres noget ved, så kæden om få år kan være klar til at give butikker og kunder nogle unikke muligheder, som de ikke har i dag.

Det skriver Børsen.

Hvad det nye it-system kommer til at give af muligheder, ved Boconcept ikke præcist endnu. Men det kunne blandt andet være bedre muligheder for, at kunderne let kan lave bestillinger.

- Skal en kunde kunne vælge en sofa i 150 forskellige betræk, så skal vi selv ind og bygge logikkerne. Og vi vil gerne have en effektiv kundeservice, der fungerer globalt og på hele værdikæden, siger Joan Bjørnholdt, der er it- and business process director i Boconcept, til Børsen.

Boconcept har besluttet at skrotte de gamle systemer og bygge en helt nyt platform på basis af økonomisystemet AX 2012 fra Microsoft.

LÆS OGSÅ: Nyt samarbejde: BoConcept vil åbne flere butikker i Kina

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD