Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Lad os nu bare holde Black Friday hele året!"

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
Læs bloggen her

Nyt Bilka-koncept: Kunderne behøver ikke forlade bilen

Det nye koncept sparer kunderne for at skulle køre rundt med sine varer.
Foto: detailfolk.dk



Fredag den 17 november 2017 kl. 10:03 af: Kristian Holgersen - 0

Efter flere tests er Bilka klar med nyt indkøbskoncept. Det er en blanding af en færgehavn og en MacDrive, lyder beskrivelsen.

Allerede i april lød de første rygter om et nyt “hemmeligt” koncept i Bilka.

Nu kan kunderne i Bilka Tilst og Bilka Hundige som de første få syn for sagen, skriver Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

Med konceptet BilkaToGo kan kunderne i de to varehuse fylde indkøbskurven på nettet og afhente varerne uden at forlade bilen. Det er en blanding af en færgehavn og en MacDrive, lyder beskrivelsen.

- Vi har arbejdet på det her i lang tid. Nu synes vi, BilkaToGo har en kvalitet, som gør det nemt for kunderne at anvende. Når vi har samlet erfaringer fra de første to butikker, vil vi løbende åbne for BilkaToGo i de andre Bilka-hypermarkeder, siger Bilkas direktør Mark H. Nielsen i pressemeddelelsen.

Sådan foregår afhentningen

Ved ankomst til parkeringspladsen får kunderne at vide, hvilken vejbane de skal køre til. Når den rette plads er fundet, kommer en servicemedarbejder med varerne og stiller dem i bagagerummet.

Dansk Supermarked har testet BilkaToGo på hovedkontoret i Aarslev de sidste otte måneder. Det betyder, at der er blevet rettet på fejl og mangler, så man nu er klar til at lancere konceptet for kunderne.

- Med BilkaToGo har Bilka en løsning som hænger godt sammen for både forbrugerne og Bilka, fordi der ikke er omkostninger til transport ud til hver enkelt kunde. En anden stor fordel er, at de fire timer fra bestilling til varerne kan afhentes er meget kortere, end hvis du bestiller på nettet og skal have varerne leveret, siger Mark H. Nielsen.

Bestillingen foregår på bilkatogo.dk eller gennem app’en BilkaTogo.

LÆS OGSÅ: Skuffer kunder: Bilka trækker et lidt for godt tilbud tilbage



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD