Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Nyt Bilka-koncept: Kunderne behøver ikke forlade bilen

Det nye koncept sparer kunderne for at skulle køre rundt med sine varer.
Foto: detailfolk.dk



Friday den 17 November 2017 kl. 10:03 af: Kristian Holgersen

Efter flere tests er Bilka klar med nyt indkøbskoncept. Det er en blanding af en færgehavn og en MacDrive, lyder beskrivelsen.

Allerede i april lød de første rygter om et nyt “hemmeligt” koncept i Bilka.

Nu kan kunderne i Bilka Tilst og Bilka Hundige som de første få syn for sagen, skriver Dansk Supermarked i en pressemeddelelse.

Med konceptet BilkaToGo kan kunderne i de to varehuse fylde indkøbskurven på nettet og afhente varerne uden at forlade bilen. Det er en blanding af en færgehavn og en MacDrive, lyder beskrivelsen.

- Vi har arbejdet på det her i lang tid. Nu synes vi, BilkaToGo har en kvalitet, som gør det nemt for kunderne at anvende. Når vi har samlet erfaringer fra de første to butikker, vil vi løbende åbne for BilkaToGo i de andre Bilka-hypermarkeder, siger Bilkas direktør Mark H. Nielsen i pressemeddelelsen.

Sådan foregår afhentningen

Ved ankomst til parkeringspladsen får kunderne at vide, hvilken vejbane de skal køre til. Når den rette plads er fundet, kommer en servicemedarbejder med varerne og stiller dem i bagagerummet.

Dansk Supermarked har testet BilkaToGo på hovedkontoret i Aarslev de sidste otte måneder. Det betyder, at der er blevet rettet på fejl og mangler, så man nu er klar til at lancere konceptet for kunderne.

- Med BilkaToGo har Bilka en løsning som hænger godt sammen for både forbrugerne og Bilka, fordi der ikke er omkostninger til transport ud til hver enkelt kunde. En anden stor fordel er, at de fire timer fra bestilling til varerne kan afhentes er meget kortere, end hvis du bestiller på nettet og skal have varerne leveret, siger Mark H. Nielsen.

Bestillingen foregår på bilkatogo.dk eller gennem app’en BilkaTogo.

LÆS OGSÅ: Skuffer kunder: Bilka trækker et lidt for godt tilbud tilbage



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD