Nye tilbøjeligheder hos kunderne sætter gang i ekspansion
En stribe butiksåbninger er på vej i Harald Nyborg. Det handler om at komme tættere på kunderne, lyder forklaringen.
“Hvis bjerget ikke vil komme til Muhammed, må Muhammed komme til bjerget.”
Det gamle ordsprog beskriver strategien hos Harald Nyborg, som inden for de kommende to år forventer at åbne syv nye varehuse i Danmark, skriver mediet Erhverv+.
Ifølge udviklingsdirektøren Kurt Øbo er kunderne nemlig mindre mobile end tidligere, og derfor er det nødvendigt at få et tættere butiksnetværk.
- Forklaringen er selvfølgelig, at vi har nogle varer, kunderne er glade for, men også at de ikke er villige til at køre så langt efter dem længere, siger Kurt Øbro til Erhverv+.
- Så i stedet for, at de vælger vores konkurrenter, rykker vi tættere på kunderne, siger han.
I skrivende stund har Harald Nyborg 51 varehuse på det danske marked.
LÆS OGSÅ: Generationsskifte er en realitet i Harald Nyborg
Læs hele artiklen på Erhverv+| Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter




