Ny spiller vil konkurrere med MobilePay og Swipp
Nu melder endnu en konkurrent sig på banen med en løsning til mobile betalinger i Danmark. To tøjkæder vil benytte den nye løsning.
Nu intensiveres konkurrencen yderligere på det danske marked for mobile betalinger, hvor MobilePay og Swipp allerede konkurrerer om kunderne.
Den britiske mobilbetalingskomet Powatag har indgået et partnerskab med Teller og lancerer til foråret en mobil betalingsapp i Danmark, skriver Børsen.
App'en giver forbrugerne mulighed for at købe med mobilen via såkaldte tags, der blandt andet kan bestå af en kode, man skal scanne eller en lyd i en reklamefilm.
PWT Group, der står bag tøjkæderne Wagner og Tøjeksperten, har allerede lavet en aftale med det britiske selskab og lancerer app'en som en fast betalingsmulighed for kunderne i løbet af foråret.
LÆS OGSÅ: MobilePay overhalet: Flere butikker bruger Swipp
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter