Ny chef til Pandoras onlinehandel
Pandora satser benhårdt på at få omnichannel-delen af virksomheden til at køre på skinner. Derfor har de ansat en ny direktør til at løfte opgaven.
Det bliver en irer på 38 år, som for alvor skal gøre Pandora konkurrencedygtig indenfor omnichannel. Hans navn er Karl Walsh, og han indtræder i Pandoras direktion med titlen SVP for Global E-commerce. Det skriver Ritzau Finans.
- Ansættelsen er et led i Pandoras fokus på at blive førende inden for omnichannel-detail som led i 2022-strategien, der blev præsenteret på kapitalmarkedsdagen i januar, skriver Pandora i en meddelelse.
Minna Philipson, der siden 2016 har været SVP for Global Marketing, har valgt at forlade Pandora.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter