Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Forstå hvorfor folk bruger adblocking – og lær af det!"

- Bjarke Bekhøj, Compell
Læs bloggen her

Ny bog om trends og innovative detailkoncepter

- Det er altid inspirerende at høre om dem, der gør det godt, siger Dorte Wimmer, director i Retail Institute Scandinavia
Foto: retailinstitute.dk



Tirsdag den 5 april 2016 kl. 11:04 - 0

Hvis man har brug for konkret input til den kreative udvikling af sit detailkoncept, er ’Retail Innovations 11’ en mulighed.

Med bogen ’Retail Innovations 11’, som er den 11. udgivelse i en international trendserie, er der mulighed for selv at blive inspireret til nytænkning i detailhandlen.

Således præsenterer bogen nogle af de mest kreative koncepter og giver inspiration til innovation i detailhandlen. I ord og billeder kommer man som læser tæt på detailkoncepter, der alle er centreret om forbrugerens behov. Koncepterne bliver beskrevet og belyst i forhold til de mest dominerende trends og tendenser på den globale detailscene.

46 innovative detailkoncepter, som Ebeltoft Group-netværket har udvalgt fra en bruttoliste på 196 globale cases, bliver gennemgået.

Forretningsmodellen i de 46 koncepter er konkret beskrevet med en uddybende begrundelse for, hvorfor de er banebrydende, og hvordan de opfylder de moderne forbrugeres aktuelle behov. Desuden er alle koncepter perspektiveret i forhold til tidens tre hotteste trends og de syv mest afgørende forbruger-fokuserede drivere for innovation i 2016.

LÆS OGSÅ: Boghandlerkæde har succes med usædvanligt koncept

Giver masser af inspiration

- Det er altid inspirerende at høre om dem, der gør det godt. Når vi i Ebeltoft Group hvert år vælger at udgive publikationen Retail Innovations, så er det fordi vi ved, at bogen giver masser af inspiration til aktører i vidt forskellige dele af detailbranchen, skriver Dorte Wimmer, director i Retail Institute Scandinavia.

’Retail Innovations 11’ publiceres af det globale netværk Ebeltoft Group, der i Norden er repræsenteret ved Retail Institute Scandinavia. Bogen, som er på engelsk, kan købes på retailinstitute.dk.

LÆS OGSÅ: Ny bog: Sådan skal pressede modebutikker gøre



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD