Næstkommanderende stopper hos dansk køkkenkoncern
Midt i en periode med vækst forlader en af top-figurerne sin post hos dansk køkkenkoncern, der står bag flere kendte mærker.
Jagten på en ny vicedirektør (COO) er gået ind hos TCM Group. Det skriver den danske køkkenkoncern i en selskabsmeddelelse.
Efter “personlige overvejelser” har Karsten Rydder Pedersen nemlig valgt at stoppe. Han startede som udviklingschef hos TCM Group i 2006 og formåede på tre år at blive forfremmet til næstkommanderende.
TCM Group har mere end 120 butikker i Skandinavien med kendte mærker som Svane Køkkenet, Tvis Køkkenet og KITCHN.
Gennem de første måneder af 2018 nåede omsætningen 213,6 millioner kroner - en stigning på 10 procent, hvis man korrigerer for påsken og de færre åbningsdage, fremgår det af kvartalsregnskabet.
I 2017 lød omsætningen på 817 millioner kroner, mens det samlede resultat var på 48 millioner kroner.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter