Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Netto må sige farvel til marketingchefen

Foto: PR Salling Group



Tuesday den 20 June 2023 kl. 09:46 af: Kristian Holgersen

Efter seks år stopper marketingchefen i discountkæden Netto.

På LinkedIn fortæller marketingchefen for Netto, Kathrine Bjørnholt Werling, at hun har valgt at stoppe på sin post.

- Efter mere end 6 år i den gule føretrøje er tiden moden til at søge nye græsgange – så efter grundig overvejelse har jeg valgt at sige mit job op som marketingchef i Netto og stopper ved udgangen af september, skriver hun i et indlæg på det sociale medie.

Inden tiden i Netto har Kathrine Bjørnholt Werling arbejdet for bureauet Another som kundeansvarlig, hvor hun blandt andet havde Spar og Ellos på kundelisten.

På cv’et står også ansættelser hos Brandhouse og Bestseller.

Som marketingchef i Netto fremhæver Kathrine Bjørnholt Werling arbejdet med brandunivserset “Livet er dyrt - gå i Netto” som et højdepunkt sammen med loyalitetsappen Netto+ og udviklingen af private lbels som Øgo, Spir og Hello Sensitive.

LÆS OGSÅ: Direktør i Netto: - Vi har ikke altid helt vidst, hvad kunderne vil have



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD