Netto må sige farvel til marketingchefen
Efter seks år stopper marketingchefen i discountkæden Netto.
På LinkedIn fortæller marketingchefen for Netto, Kathrine Bjørnholt Werling, at hun har valgt at stoppe på sin post.
- Efter mere end 6 år i den gule føretrøje er tiden moden til at søge nye græsgange – så efter grundig overvejelse har jeg valgt at sige mit job op som marketingchef i Netto og stopper ved udgangen af september, skriver hun i et indlæg på det sociale medie.
Inden tiden i Netto har Kathrine Bjørnholt Werling arbejdet for bureauet Another som kundeansvarlig, hvor hun blandt andet havde Spar og Ellos på kundelisten.
På cv’et står også ansættelser hos Brandhouse og Bestseller.
Som marketingchef i Netto fremhæver Kathrine Bjørnholt Werling arbejdet med brandunivserset “Livet er dyrt - gå i Netto” som et højdepunkt sammen med loyalitetsappen Netto+ og udviklingen af private lbels som Øgo, Spir og Hello Sensitive.
LÆS OGSÅ: Direktør i Netto: - Vi har ikke altid helt vidst, hvad kunderne vil have
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter