Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Netto løfter foden fra speederen i succesfuld udrulning af koncept

Foto: PR Salling Group



Tuesday den 7 December 2021 kl. 11:46 - Kilde: Fødevarewatch

Den gennemgribende opdatering af Netto-butikkerne viser god effekter, siger topchef. Men nu bliver tempoet alligevel sat en smule ned.

Direktøren for Netto - Michael Løve - ser klare fordele ved butikskonceptet Netto 3.0, som lige nu bliver rullet ud i discountkæden.

Sådan lyder meldingen til Fødevarewatch.

- Før var Netto mest kendt for det gode tilbud eller for at kunne levere det, som man lige stod og manglede, men her kunne man mere, og det fandt mange hurtigt ud af. Kunderne begyndte at bruge Netto til at lave fulde indkøb, så kurvene voksede, og der blev købt ind i flere kategorier end før, siger han til Fødevarewatch.

Alligevel går implementeringen af Netto 3.0 ned på et lavere blus, så målet om at være færdig i 2025 nok ikke bliver nået. Det skyldes høje priser på materialer og håndværkere.

I skrivende stund er et stykke over 200 butikker blevet opdateret til Netto 3.0 siden juni 2018. I alt har Netto omkring 525 danske butikker.

LÆS OGSÅ: En enkelt kunde mødte op til åbningsfest

Læs hele artiklen på Fødevarewatch


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD