Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Nemlig.com ser fordel ved Salling Groups store satsning

Foto: Nemlig.com



Wednesday den 16 August 2023 kl. 06:00 - Kilde: BT

Flere konkurrenter kan være en fordel, lyder det fra Nemlig.com, som igen skal kæmpe om kunderne med Salling Group.

 

Hos Nemlig.com bliver Salling Groups nye satsning på levering af dagligvarer budt velkommen. Det skriver BT.

Ifølge koncept- og kategoristyringschefen i Nemlig.com, Mikkel Felix Demskov, er der nemlig for få spillere på markedet lige nu.

- Vi har en meget stærk tro på, at langt flere vil få leveret dagligvarer hjem i fremtiden, men det kræver vaneændringer hos forbrugerne. Og jo flere aktører, der kan være med til at skubbe til forbrugernes vaner hen mod at købe dagligvarer online, des bedre for os, siger Mikkel Felix Demskov til BT.

Tirsdag startede Salling Group igen op for hjemmelevering af dagligvarer.

I januar droppede Salling Group ellers Føtex Hjemmelevering, men nu står koncernen klar med et nyt koncept med Bilka som omdrejningspunkt.

Varerne bliver plukket fra seks Bilka-varehuse i Skalborg, Tilst, Vejle, Odense, Hundige og Ishøj, hvorefter servicebude bringer dem ud til kunderne.

LÆS OGSÅ: Topchef i Nemlig: - Vi står selvfølgelig kun endnu stærkere

Læs hele artiklen på BT


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD