Marketingdirektør forlader Pandora
Pandoras udviklings- og marketingdirektør stopper efter syv år i smykkegiganten for at starte sit eget.
Efter syv år i den danske smykkevirksomhed vælger Pandoras udviklings- og marketingdirektør Thomas Ryge Mikkelsen at stoppe, skriver Børsen.
I stedet vil han starte sit eget investerings- og rådgivningsselskab, hvor han vil udnytte de erfaringer, han har gjort sig i både Pandora og Axcel, hvor han var i mere end seks år, før han kom til den danske smykkegigant.
Thomas Ryge Mikkelsen sidder med i den absolutte topledelse i Pandora. Den nu snart tidligere direktør har samtidig tjent store penge i forbindelse med børsnoteringen af Pandora i 2010, og midlerne til opstarten af det nye firma, der endnu ikke har fået et navn, kommer da også fra Thomas Ryge Mikkelsens egen lomme.
Thomas Ryge Mikkelsen forlader smykkegiganten i starten af juni.
LÆS OGSÅ: Konceptbutikker er Pandoras nye guldkalv
Læs hele artiklen på BørsenFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter