Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Legekæde giver legetøj væk i CSR-satsning

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 5 December 2013 kl. 14:24 - Kilde: Huset Markedsføring

Med en form for legetøjsbørs vil Hamleys skabe et forum, hvor børn, der mangler legetøj, kan få andres aflagte. Kæden donerer også selv legetøj til formålet.

Nu kan gammelt legetøj få lov igen at komme til sin ret.

Med den såkaldte The Toy Mission, vil legekæden Hamleys stille en platform til rådighed, der forbinder dem, der mangler legetøj med legetøj, der ikke bliver leget med, skriver Huset Markedsføring.

På hjemmesiden thetoymission.dk kan forældre og børn donere det legetøj, der alligevel bare ligger og fylder, til børn, der mangler legetøj. Kæden donerer også selv det legetøj, der bliver brugt i butikken, som ikke kan sælges bagefter.

Og projektet er tænkt som et langsigtet et af slagsen, der løbende kan udvikles, siger Pernille Gettermann, der er marketing manager hos Hamleys Nordics, til Huset Markedsføring. Hun understreger samtidig, at initiativet er ment som CSR og ikke charity.

Vil man donere gammelt legetøj kan man enten aflevere det i Hamleys butik på Vesterbro i København eller tage et billede og lægge det op på thetoymission.dk.

LÆS OGSÅ: IKEA-tøjdyr skaffer en halv milliard til børn 

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD