Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Lagkagehuset leder efter nyt navn

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 28 April 2015 kl. 15:33 - Kilde: Flere medier

Den danske bagerkæde mangler et navn til sin internationale ekspansion og har sat et kommunikationshus på opgaven.

Når Lagkagehuset med den nye topchef Jesper Friis i spidsen sætter kurs mod London, skal det være med et navn, der er knap så kringlet at udtale på engelsk.

Derfor har bagerkæden sat kommunikationshuset IDna Group på opgaven, skriver flere medier.

IDna Gruop var også med til at udvikle Lagkagehusets visuelle identitet, da Lagkagehusets stifter Ole Kristoffersen flyttede ind i lokalerne i Lagkagehuset på Christianshavn, og da han i 2008 fusionerede med Steen Skallebæk, skriver Bureaubiz.

Kreativ direktør hos IDna Group, Per Madsen, siger til Huset Markedsføring, at Lagkagehusets stærke identitet på det danske marked skyldes, at virksomheden er tro mod sin DNA, sin historie og de iboende styrker. Og det er ifølge ham ikke nødvendigvis afgrænset til det danske marked, hvis man fortsætter med at være tro mod det, man står for.

I Danmark holder kæden med 36 butikker fast i navnet Lagkagehuset, skriver Finans.dk.

LÆS OGSÅ: Lagkagehuset udskifter topchefen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD