Lagkagehuset leder efter nyt navn
Den danske bagerkæde mangler et navn til sin internationale ekspansion og har sat et kommunikationshus på opgaven.
Når Lagkagehuset med den nye topchef Jesper Friis i spidsen sætter kurs mod London, skal det være med et navn, der er knap så kringlet at udtale på engelsk.
Derfor har bagerkæden sat kommunikationshuset IDna Group på opgaven, skriver flere medier.
IDna Gruop var også med til at udvikle Lagkagehusets visuelle identitet, da Lagkagehusets stifter Ole Kristoffersen flyttede ind i lokalerne i Lagkagehuset på Christianshavn, og da han i 2008 fusionerede med Steen Skallebæk, skriver Bureaubiz.
Kreativ direktør hos IDna Group, Per Madsen, siger til Huset Markedsføring, at Lagkagehusets stærke identitet på det danske marked skyldes, at virksomheden er tro mod sin DNA, sin historie og de iboende styrker. Og det er ifølge ham ikke nødvendigvis afgrænset til det danske marked, hvis man fortsætter med at være tro mod det, man står for.
I Danmark holder kæden med 36 butikker fast i navnet Lagkagehuset, skriver Finans.dk.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter