Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kvickly afprøver nyt butikskoncept

Foto: detailfolk.dk



Monday den 1 October 2018 kl. 09:02 af: Kristian Holgersen

En varegruppe sælger som varmt brød på nettet. Det får Coop til at afprøve et koncept med en shop-in-shop i Kvickly.

I Viby får Kvickly nu en butik i butikken, hvor kunderne kan købe møbler, som ellers kun har været til salg på nettet. Det skriver Coop i en pressemeddelelse.

Der er tale om møbler i serien Living & More. Siden 2016 har den realiseret en vækst på 46 procent, så derfor kommer varerne nu ud i en fysisk butik.

- Vi tror, der er et kæmpe potentiale, når vi giver kunderne mulighed for at prøve og mærke på varerne, inden de skal købe dem, siger Maria Rabade-Lieber. Hun er kategorichef i Coop.

Skridt mod omnichannel

I den nye møbelbutik er det muligt at prøve møblerne. Kunderne kan så vælge at foretage bestillingen med det samme, eller vente til de kommer hjem.

Med satsningen øger Coop sit fokus på omnichannel, hvor nethandel bliver kombineret med fysiske butikker, skriver koncernen i pressemeddelelsen.

- Hvis det går godt i Viby, forventer vi at åbne yderligere ca. 10 af den slags ”butikker” i andre Kvickly varehuse over de kommende måneder, siger Maria Rabade-Lieber.

Living & More i Kvickly Viby åbner officielt d. 4. oktober.

LÆS OGSÅ: Nu klipper Matas snoren til nyt koncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD