Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Kunderne i Irma har været ekstra gavmilde





Thursday den 20 January 2022 kl. 06:00 af: Redaktionen

På tre år har Irma-kunderne fordoblet deres bidrag til Mødrehjælpen.

Når den sidste flaske er blevet slugt af automaten, så vælger mange Irma-kunder at trykke på den røde knap og dermed sende panten videre til Mødrehjælpen.

I alt har kunderne samlet 2.290.000 kroner ind til organisationen gennem 2021. Det er en stigning på 11 procent sammenlignet med 2020 og en fordobling i forhold til for tre år siden.

- Irmas kunder vil gerne hjælpe medborgere, der har det svært, siger Lise Hørdam, der er marketingchef i Irma.

- Vi er derfor glade for samarbejdet med Mødrehjælpen, som sikrer, at pengene kommer flest muligt til gode og gør en vigtig forskel for familier i vores kerneområde i København, der har fået det svært, siger hun.

De fleste af pengene kommer fra pantautomaterne, men salget af kunstplakater skæpper også i kassen. Blandt kunstnerne er HuskMitNavn og Line Jensen.

For de 2.290.000 kroner har 688 familier, der lever under økonomisk vanskelige forhold, fået julehjælp i kraft af donationer fra Irmas kunder. Dertil kommer cirka 1300 familier, der har fået rådgivning.

LÆS OGSÅ: Irma tester markante prisnedsættelser om søndagen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD