Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Kunder brokker sig over pludseligt kursskifte fra Salling Group

Foto: PR.




Tuesday den 17 January 2023 kl. 10:31 - Kilde: Børsen

Selvom Salling Group lukker ned for Føtex Hjemmelevering, så lader det nye leveringskoncept vente på sig. Det skaber utilfredshed.

På sider som Facebook og Trustpilot har Salling Group været udsat for en bølge af utilfredse kunder. Det skyldes den pludselige beslutning om at lukke ned for Føtex Hjemmelevering, skriver Børsen.

Salling Group er nemlig ikke klar med den nye leveringsmodel - Bilka Togo Hjemmelevering - og det frustrerer kunderne.

Kommunikationsdirektør Henrik Vinther Olesen forklarer, hvorfor en flyvende udskiftning ikke var en mulighed.

- Så havde en masse medarbejdere gået i uvished. Det er ikke noget, man kan gøre i hemmelighed. Det er en balancegang, hvor vi rimelig offensivt har valgt at fokusere kræfterne på at gøre næste etape klar, siger han til Børsen.

- Hvis vi havde fortalt, vi lukker ned om lidt, havde det været svært at drive. Samtidig er det et område, der ikke tjener penge, hvorfor vi valgte at lave et clean cut og lukke ned nu, siger han.

LÆS OGSÅ: Salling Group skærer 500 stillinger fra

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD