Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Konkursramt møbelkæde har ladt mange kunder i stikken

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 3 January 2023 kl. 11:56 - Kilde: Avisen Danmark

Mange kunder har betalt for møbler, som de aldrig har fået, viser en gennemgang af konkursbo.

Da møbelkæden Living Room gik konkurs for et lille år siden, efterlod det en lang række kunder i en ærgerlig situation, skriver Avisen Danmark.

Selvom de havde betalt for nye møbler, har de nemlig aldrig fået dem.

Efter konkursen meldte 404 kreditorer sig på banen med krav på i alt 18 millioner kroner, viser en gennemgang.

- Det er brandhamrende ærgerligt, at man som kunde går ud og køber møbler og mister så mange penge på noget, man ikke får, siger May Lykke Engsbye til Avisen Danmark. Hun er en af de ramte kunder.

Konkursboets kurator har i en redegørelse brugt beskrivelsen “groft uforsvarlig forretningsførelse”. En sag om konkurskarantæne skal nu for Skifteretten i Odense.

De to stiftere - Jesper Bjørnestad og Michael Krarup - åbnede den første Living Room-butik i foråret 2020, og på kort tid nåede de at rulle konceptet ud ni steder i landet. Det har Detailfolk.dk tidligere berrettet om.

 

Læs hele artiklen på Avisen Danmark


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD