Konkurrenter fusionerer: Vi skal hjælpe forhandlerne
To børnetøjskoncerner slår nu pjalterne sammen. Den fornemmeste opgave bliver at hjælpe forhandlerne, lyder det fra salgsdirektør.
Fra årsskiftet bliver de to børnetøjskoncerner Brands4kids og Utoft Kids slået sammen til én virksomhed. Det skriver Fashion Forum.
Fusionen har til hensigt at ruste koncernerne til fremtiden i branchen for børnetøj, hvor der har været hårde betingelser gennem flere år. De mange forhandlere er også med i overvejelserne.
- Det er vores fornemste opgave at hjælpe vores forhandlere, så vi er sikre på, at de overlever. Det gælder både fysiske butikker, onlinebutikker og kæder, siger Michael Nederby ifølge Fashion Forum. Han er salgsdirektør i Brands4kids.
- Vi er nødt til at være ét skridt foran og sikre, at vi har dé løsninger, der lever op til forhandlernes behov, således at vi forbliver den fortrukne partner indenfor børnetøj, fortsætter han.
Efter fusionen vil koncernen, Brands4kids, råde over ni brands: CeLaVi, Color Kids, Creamie, En Fant, Fixoni, Me Too, Minymo, Nordic Label og Pippi.
LÆS OGSÅ: Fusioneret kæde holder housewarming
Læs hele artiklen på Fashion ForumFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter