Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Konkurrenter fusionerer: Vi skal hjælpe forhandlerne

Foto: Colourbox



Tuesday den 10 December 2019 kl. 09:21 - Kilde: Fashion Forum

To børnetøjskoncerner slår nu pjalterne sammen. Den fornemmeste opgave bliver at hjælpe forhandlerne, lyder det fra salgsdirektør.

Fra årsskiftet bliver de to børnetøjskoncerner Brands4kids og Utoft Kids slået sammen til én virksomhed. Det skriver Fashion Forum.

Fusionen har til hensigt at ruste koncernerne til fremtiden i branchen for børnetøj, hvor der har været hårde betingelser gennem flere år. De mange forhandlere er også med i overvejelserne.

- Det er vores fornemste opgave at hjælpe vores forhandlere, så vi er sikre på, at de overlever. Det gælder både fysiske butikker, onlinebutikker og kæder, siger Michael Nederby ifølge Fashion Forum. Han er salgsdirektør i Brands4kids.

- Vi er nødt til at være ét skridt foran og sikre, at vi har dé løsninger, der lever op til forhandlernes behov, således at vi forbliver den fortrukne partner indenfor børnetøj, fortsætter han.

Efter fusionen vil koncernen, Brands4kids, råde over ni brands: CeLaVi, Color Kids, Creamie, En Fant, Fixoni, Me Too, Minymo, Nordic Label og Pippi.

LÆS OGSÅ: Fusioneret kæde holder housewarming

Læs hele artiklen på Fashion Forum


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD