Jubler over 500.000 medlemmer i kundeklubben
På under tre år har kundeklubben i en kendt butikskæde tiltrukket over en halv million medlemmer. Det skyldes en målrettet indsats.
Hobbykæden Panduro mærker stor opbakning til sin kundeklub.
Siden lanceringen for to og et halv år siden er listen af medlemmer nået helt op 500.000. Det skyldes en målrettet indsats, forklarer den ansvarlige for kunderelationer i Panduro.
- I løbet af det seneste år har vi forbedret tilbuddene til vores loyale kunder i kundeklubben og forenklet indmeldelsesflowet i både de fysiske butikker og på nettet, siger CRM Manager Anton Rydje.
Kollegaen Philip Mossinger, der er marketingchef (CMO) i Panduro, fremhæver kundeklubben som et vigtig værktøj til at kortlægge kunderejsen og opnå større indsigt.
- Med kundeklubben kan vi ikke kun give vores mest loyale kunder et godt tilbud, vi kan også lære, hvordan kunderne agerer mellem vores forskellige kanaler og hvad de ønsker. På baggrund af denne viden, kan vi skabe en endnu bedre oplevelse for vores kunder – og være endnu mere personlige i vores kommunikation, siger Philip Mossinger.
Familieejede Panduro blev stiftet i 1954 og har i dag 95 butikker i Sverige, Danmark, Norge, Holland og Belgien. De er med til at sikre hele Panduro-koncernen en årlig omsætning på over 900 millioner svenske kroner.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter