Imerco vil have sine egne mærker frem i lyset
Året byder på flere større satsninger hos Imerco. Dem skal et PR-bureau hjælpe med at få ud over rampen.
Imerco indgår samarbejde med kommunikations- og PR-bureauet Klix Kommunikation, som blandt andet får til opgave at sætte fokus på kædens egne mærker og en ny satsning på gastro-grej.
Alene i 2019 er der planer om at lancere 50 nye produkter inden for blandt andet køkken, småmøbler og borddækning, skriver isenkræmmerkæden i en pressemeddelelse.
- Vores produktportefølje vokser konstant, og med nye, store satsninger på egne varer på vej - har vi et ønske om at blive endnu bedre til at fortælle de gode historier og inspirere danskerne, siger Charmaine Jakobsen. Hun er kommerciel chef for Imerco.
- Derfor glæder vi os rigtig meget til at få vores egne produkter ud i de danske medier med hjælp fra kompetente kræfter hos Klix Kommunikation, fortsætter hun.
Klix Kommunikation har også Louis Nielsen, FDB Møbler og Aarstiderne blandt sine kunder.
Imerco har i dag 177 butikker over hele landet efter opkøbet af Inspiration-forretningerne i 2018.
LÆS OGSÅ: Dyr oprydning: Imerco taber millioner
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter