IKEA hypnotiserer kunder
VIDEO: En hypnotisør, en teenagedatter og en yoga-instruktør er nogle af elementerne i et reklamestunt for det nye IKEA-katalog.
IKEA har lavet en noget anderledes reklamefilm for møbelkædens nyeste katalog.
Den svenske gigant har ladet hypnotisøren Justin Tranz sende et par kunder på en rejse ind i fremtiden. Her vågner de blandt andet op til deres 12-årige datters fødselsdag, inden Justin Tranz sender dem endnu længere frem i tiden til datterens teenageværelse. Her forsøger de at tale hende fra at rejse til Indien med sin yoga-instruktør. Den samme yoga-instruktør, som da de er kommet 23 år frem i tiden, er flyttet ind i deres hus og ikke er genert over at bade foran sine svigerforældre.
Alle scenerne udspiller sig i IKEA-indrettede sove- og badeværelser, som netop er fokus for årets katalog, som vi tidligere har beskrevet her på detailfolk.dk.
LÆS OGSÅ: Verdens største katalog på vej til danskerne
Se hele videoen i klippet nedenfor.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter