Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Hi-Fi Klubben siger farvel til det trykte katalog

Foto: detailfolk.dk



Friday den 27 September 2013 kl. 11:38 - Kilde: Bureaubiz

Kæden dropper papirkataloget og har i stedet udviklet et digitalt univers, der skal afspejle de fysiske butikker.

Det er slut med det trykte katalog fra Hi-Fi Klubben.

I forbindelse med en relancering af kædens onlineunivers har man valgt at droppe det klassiske papirkatalog, der ikke har den samme effekt som tidligere, skriver Bureaubiz.

I stedet har man udviklet et digitalt univers, der skal kunne reflektere den viden og service, man forbinder med de fysiske butikker, fortæller CMO hos Hi-Fi Klubben, Mikkel Braae-Andersen, til Bureaubiz. Det sker i et forsøg på at nå de unge forbrugere, som tyer til digitale enheder både når de skal købe og søge informationer. 

Den nye platform er designet, så den fungerer både på telefon, tablet og pc.

LÆS OGSÅ: Detailkæde samarbejder med musikere

Læs hele artiklen på Bureaubiz


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD