Hi-Fi Klubben siger farvel til det trykte katalog
Kæden dropper papirkataloget og har i stedet udviklet et digitalt univers, der skal afspejle de fysiske butikker.
Det er slut med det trykte katalog fra Hi-Fi Klubben.
I forbindelse med en relancering af kædens onlineunivers har man valgt at droppe det klassiske papirkatalog, der ikke har den samme effekt som tidligere, skriver Bureaubiz.
I stedet har man udviklet et digitalt univers, der skal kunne reflektere den viden og service, man forbinder med de fysiske butikker, fortæller CMO hos Hi-Fi Klubben, Mikkel Braae-Andersen, til Bureaubiz. Det sker i et forsøg på at nå de unge forbrugere, som tyer til digitale enheder både når de skal købe og søge informationer.
Den nye platform er designet, så den fungerer både på telefon, tablet og pc.
LÆS OGSÅ: Detailkæde samarbejder med musikere
Læs hele artiklen på BureaubizFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter